کوچ‌نشین

نوشته‌هایی درباره‌ی شهر و اداره‌ی آن

کوچ‌نشین

نوشته‌هایی درباره‌ی شهر و اداره‌ی آن

این صفحه‌ای است که من - فرشید مقدم سلیمی - برای بازنشر نوشته‌هایم بین سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۸ استفاده کردم. این نوشته‌ها عموماً در زمینهٔ مطالعات شهری هستند.

  • ۰
  • ۰

آمدم

وقتی وبلاگ درآمد یعنی اختراع شد شوق زیادی برای وبلاگ نویسی داشتم. در پرشین بلاگ، وبلاگی درست کردم. اسم‌اش «برگ نو» بود. یادم نیست چرا بعد از چند سال بستمش. دومین بلاگم «خوشه» بود. وقتی سرباز بودم سال 86 به توصیۀ دوستی بستمش. البته خودش لطف کرد و پسورد را گرفت و شخصاً آن را بست چون دسترسی به اینترنت نداشتم. سومین‌اش «حومه» بود که سال 87 راه‌اش انداختم و اخیراً گم و گور شد. یعنی پس از پوکیدن بلاگفا، از دستم رفت.

و حالا چهارمین بلاگم را در 12 سال اخیر رونمایی می‌کنم. هنوز نمی‌دانم اسمش را چه بگذاریم. بنابراین آن عنوان بالای صفحه موقت است. از پیشنهادهای دوستان هم استقبال می‌شود.

اما در مورد حومۀ از دست رفته بگویم که از یک نظر هم خوب شد که بلاگفا پوکید چون کمابیش حرف‌های پرت و پلایی زده بودم که دلم هم نمی آمد پاک‌شان کنم. الان خیالم راحت‌تر است.

وبلاگ از فیسبوک و اینستاگرام و پلاس و غیره برای ما بهتر است.

پروردگار عاقبت ما را خیر کناد...

  • ۹۴/۰۳/۲۱

نظرات (۱)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • امیدوارم که موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی